Blogger Templates

Wednesday, January 5, 2011

chOcolate, ribEna AND flOwers ~~

chocolate, ribena AND flowers...urrmphh..memang kegemaran aku larh.. ;)






cHocOlate ----> apa sajer yg berkaitan dgn choc mmg aku pnye favourite larh...ish2, lamanye xmkan choc neyh..tetbe mcm teringin sgt...lau dapat cadbury plak?? aiseh men....hehe..mmg addicted betoi aku ngan choc..mama penah pesan, jgn mkan bnyak nnti gemuk..tp akunie mana penah makan saman wee.... :) time nk rehat2 or study, sedapnye dapat cadbury zip vanilla..adesh...dulu2 aku penah la admire kt sorg mamat neyh...mcm ne dye tau aku admire dye and suka choc ntah...dye bg aku 1 bar besaq cadbury...perh...melting la aku mcm choc yg kena cahaya matahari hehe...tp tue suma dulu...skangnie, lau kuaq dating, bf aku msti belikan choc..xkisah ape jenis..cadbury boost and snickers..nie yg wt aku bertambah sayang kat dye neyh hehe..aku penah mntak time kawen nnti, aku nk bouquet of ferrero rocher..aiseh, dapat tue aku msti brtambah melting la hehe.. :)


riBena -----> orang selalu kaitkan ribena ngan budak2...tp aku suka sgt ribena...taste dye mmg best sgt2..xkisahla yg buat sendiri atau beli kat kedai..janji ribena..aku suka sangat rasa blackcurrent dye..nyum2...nie lg satu yg bf aku suka sangat beli kat aku..asal jumpe jer, msti dye bagi ribena mobile tuh hehe..aku nie jenis bawak bekal air g posting keje dulu..so, aku akan bawak ribena buh dalam botol air aku..smpai jer kat ward, aku akan smpan dalam freezer peti ais ward tuh....mmg best la, lepas 4 atau 5 jam keje xley duduk, p minum air ribena yg separuh beku..biaq dye lalu kat anak tekak neyh..perhh..i liikkee... :)


floWers ----->  nama lagi pompuan....aku suka sgt bunga...terutama tulip..!! adeh..sgt2 cantek....aku tingin sangat nk sejambak bunga tulip...huhu...masa time aku form 4, mak aku mai amek kt sekolah time besday aku...biasanya aku akan duduk depan dengan beg2 sekolah sekali..tapi hari tue aku pelik sebab mak aku suh buh dlm bonet keta...sekali bukak, aku nampak ada sejambak bunga rose merah....aaaAAauuuWWW...!!! mmg sangat2 sweet...aku sayang sgt2 kat mak aku...itu la 1st and last time aku terima bunga...drpada bf?? herm...macam payah la pulak..dye bukan jenis mat2 bunga...so, aku terpaksa la terima huhu.. :(












No comments:

Post a Comment